چند کلام خصوصی با دوستای گلم....


پاییزانه

شعر و ادبیات

با سلام خدمت همه دوستانی که لطف کردند و وبلاگ منو خوندند

هیچ وقت فکر نمی کردم روزی اینقدر طرفدار پیدا کنم!

حتی اگه 17 نفر هم دوستم داشته باشن می تونم ادعا کنم من به اندازه 17 نفر مشهور هستم!

مهم اینه که من با کسی که 70 میلیون نفر یا بیشتر می شناستش فرقی ندارم، بهرحال هر جفتمون هم مشهوریم حالا یکم کمتر یا بیشتر!

دوستانی هستند که لطف می کنن و نظر می ذارن و از من می خوان که توی وبلاگشون برم و لینکشون کنم؛ از صمیم قلب می خوام این کار بکنم، اما تنظیمات محیط بلاگفا با لاکس بلاگ فرق داره و این باعث می شه من شرمنده ی این عزیزان بشم.

دوستانی که مایل به تبادل لینک هستند اگر امکان داره اول منو لینک کنند بعد من می تونم وبلاگ اونها را لینک کنم.

باز از نظرات دوستانه ی شما بسیار ممنون و متشکرم.

دوستدار شما، راضیه سادات پیام



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 6 اسفند 1391برچسب:,ساعت 9:1 توسط راضیه سادات پیام| |


Power By: LoxBlog.Com